sakit hati ~


hey ! semalam aku ade second date dngan capital H . najwa maziah and amin teman aku pegi jumpe H . time otw nk pegi pondok . aku cakap " kalau die tak de kat pondok mmang tak la " ye la sbb kte org mcm dag lambat an . mase kat jalan kecik amin cakap " pecaye la H tak de " last2 bile dah smpai pondok H memang tak de . yg ade yana , mira , fana , ismiah , nani and sorang budak laki . errr aku saba jehh , dah la panas ! hmmm aku tak suke tunggu orang lame2 ! tapi aku suke bwat org tunggu aku lame2 . *faham tak?* dah die tak de tnggu ape lagi lepak taman la kan . dah smpai taman waty cter psal wan kat aku . waty cakap , wan sebenar nye sayang kat aku and die dah lame die cari aku , tak jumpe2 pon die nk kat aku balik tapi die takot aku dah ade bf . and wan cakap kat waty . sejak aku clash ngan wan smpai la skarang mak wan tak abs2 tnye pasal aku , mak die suke klau aku kapel ngan wan . hmmmm so sory , and and kau menyesal sebab kau pernah marah aku depan org ramai and kau tuduh aku curang ngan umarul errr :/ kau tak tahu cter sebanar wan ! bile waty dah cter sume nye baru kau nak menyesal ? hmmm KAU DAH TERLAMBAT LA JANTAN ! kau tahu an dah SETAHUN kite clash asal sekarang baru kau nk menyesal haa ? asal tak setahun yg lepas kau menyesal ! aku rase aku tak boleh nk trime kau dah weyy . kau tahu tak , aku malu gila bila kau marah aku depan kak lin . aku malu tahu tak ! tapi aku buat bodo jehh an sbb aku malas nk lawan kau , aku nk kau marah aku puas2 walaupon time tuh aku tak salah :'( time tuh aku hanye mampu nngis jehh smpai mak sadare kau nmpak . errr ehhhh NAPE AKU MESTI INGAT BENDE YG LEPAS ! ARGGHHH ! aku rase aku dah lari topic :D hehe , okey back to  the tpic . 

lepas waty dah abs cter psal wan aku terus tak de mood , aku terus ajak waty ddok kat kerusi kayu . pastu aku dngar lagu jiwang jehhh :'D tak lame uh azam and cik bad dtang . kte org sembang2 pasal nk pegi SAUJANA UTAMA . sembang2 smpai tak sedar dah pkol 7.15 . cepat2 aku balik dah smpai rumah aku terus off phone sbb aku sakit hati dngan H .  time aku nk mandi tbe2 aku rse pening . aku baring2 jap then aku tertido pkol 10 baru aku bngun . bangun2 terus kemas buku godok baj sekolah and online la . aku tak ingkat langsung psal phone . sebelom aku nk tido baru aku teringan . akunon phone aku . tengok2 berlambak miss kol dari H , err aku sakit hati tahu tah . klau first time tak pe aku boleh terima tapi ni dah dua kali . hmm then kau kol aku , aku malas nk angkat . dah lame uh aku angkat kol kau sbb aku kesian tngok kau tak abs2 kol aku jehh . kau mintak maaf sbb tadi tertido . hmmm what ever ~ hari ni kau ni jumpe aku lagi , okey aku akan jumpe kau petang ni TAPI ... klau petang ni kau tak datang , klau kau nk jmpe aku lagi JANGAN HARAP aku nk jmpe kau :) 

#nothing to say :))))

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)