posting :)


hey ! dah lame budak sepet ni tak update blog an , hehe almaklum la busy la kate kan smpai blog dibiarkan mcm tuh jehh :D hehe ari ni aku nk story sikit . semalam 21.12012 aku pegi sngai buloh at saujana utama . aww aww srius aku tak sngke aku boleh jejak kaki aku ni kat SU . ye la kan aku ni susah sikit nk pegi SU sbb tak dpat pelepasan mak ayah aku . hmmmm so semala aku boleh terlepas plak pegi sane . aku pegi sane pon sbb kelab rakan muda kawasan rumah aku dijemput pergi kenduri kahwin PA kepade perdana menteri ape ntah . aku lupe nme die . btw aku and 19 org lagi kwan aku kene jadi penaggah . aku ingat an jadi penaggah ni senang . mcm bagi2 buah tngan kat meja org an . but YA ALLAH sumpah penat gle . aku najwa and waty kene jage satu tmpat org ambil makanan . bile lauk dah abs kene tambah la kan . penat kot , kene ulak alik berkali kali . klau tmpat nk ambil lauk2 tu dekat tak pe la , ni kene naik bukit skit . maklum la kan , org kaye khemah mesti bnyak and besar2 kan . pelamin die pon lawa warne merah putih . hmm walau penat mcm mne pon tetap best sbb bukan free2 buat keje ni , sorang dpat 50 rnggit . and bukan senang aku nk jejak kat SU ni kebetulan aku mamng nk sngat pegi SU sbb nk jmpe kakak angkat aku , kwan2 yg aku knal and nk tngok kawasan rumah drang mcm mne an . gile kot kwasan perumahan kat sne semua besar2 patut la aku tngok FACEBOOK budak2 yg ddok su sume nye hot2 and kaye2 . jealous plak aku tngok rumah2 kat sne . tapi tak semua rumah kat sne besar2 la . 

time kite org tngah rehat , kite org lepak kat sebalah rumah PA perdana menteri tuhh . btw tu rumah kosong yg khas untuk kite org tukar2 baju or rehat . rumah yg kte org tmpang uh boleh la tahan best la jgak sbb satu bilik satu bilik air . tu yg best uhhh ~ tapi rumah die tak besat sngat kecik jehh . aku najwa , ijoi , azam , and umarul lepak kat tingkat ats . mule2 aku and najwa snap2 pic kat satu bilik ni . pastu lepak kat tngge jap , then ijoi azam and umar kluar dri bilik lgi satu . aku tak thu ape drang buat kat bilik tuhh . mybe drang isap rokok kot sbb ble drang klua bau rokok . pastu ijoi mcm gampang sbb die snyap2 snap gmbar aku and najwa . umar nk snap gmbar aku , aku tutup la muka aku ngan tuala pastu ijoi pegi tarik tuala tuhh . bngang je prangai drang . pastu ijoi and azam ade nyanyi lagu suare drang sedap gile . time umarul and azam dah trun ijoi ade nyanyi lagu jiwang APIT . sumpah sedap gle . tergoda aku dngar . umarul pndai sngat die tnye soalan bodoh kat aku die tnye . "WEY AMOI , KENAPE MUKA KAU MCM AMOI HA ?" bngong pnye soalan kan . errrr :/

time kat SU aku smpat jumpe kakak angkat aku . FATIN FARHANA aku ingat an die nk dtang kenduri tuhh rupe2 nye die just dtang sekejap jehh . hmmm aku baru nk snap2 pic ngan die tapi tak dpat hmm tak pe la . aku tak kesah pon . aku nk jmpe kaka fara ta die pegi PD plak . yg si mamat buncit ni plak die cakap nk dtang tapi die pegi perak plak . bngong saba je la tapi tak pe , aku dah bnyak kali jmoe mamat buncit tuhh . aku mcm tak pecaye sb dpat jmpe kak fatin , mcm mimpi jehh . aku tak thu knape aku rse mcm tuhh . hmm aku sedih sbb tak dpat jmpe akak fara :'( hmmm sobsobsob

pkol 5 smthing kte org balik sbb sume nye dah beres an tak de bnde nk di kemas kan dah so balik la ape lagi. time pegi and balik aku ngan liya TERPAKSE naik van dngan laki . kte org dua jehh pmpuan kot . time pegi aku kene ddok sebelah izzul time balik plak aku kene ddok sebelah ijoi . err mamng terbaik la kan . dlam van tuh drang memekak tak abs2 nyanyi lagu jiwang . umarul bngong uh die nyanyi lagu jiwang tu die tuju kat aku sbb die sebut name aku . tapi klakar lirik die , die nyanyi "amoi cantik blablabla kite bercinta di dalam van" semua org tergelak ble umarul nyanyi mcm tuh . die ni buat aku malu jehh . btw btw sebenar nye rumah aku saujana utama ni dekat jehh . sebb time kte pegi su kite gerak pkol 8.45 smpai 9.10 cepat kan ~ time nk balik pon sme jgak . aku ingat an jauh tapi dekat gle . tapi aku rse dakat pon sbb tak jam kot . kot la ~
p/s :: AKU HARAP NANTI AKU DAPAT PEGI SU LAGI , aku nk jmpe kak fara !!!

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)