hey !


hai awak ! ari ni aku nak cter psal capital F and capital H . semalam capital H mintak couple kat aku , aku tak tahu nak terima ke tak . aku tak bg jawapan pon kat die :D hmmm time aku jmpe die nnti baru aku bg jawapan kat die kot ~ hehe . 

pasal capital F plak . tadi time aku pegi sekolah mse aku turun bas aku dah nmpak die kat tepi jalan time tu die nk lintas jalan . bile aku dah nmpak die ape lagi , cepat2 aku ajak najwa dayah and yana jalan cepat2 :D tadi mse pertama and kedua ade mesyuarat rumah sukan . aku rumah tahan , and rumah tahan kat tapak perhimpunan . capital F plak rumah ledang , dorang kene pegi kat kantin tambahan . time rumah ledang nk pegi kantin aku nmpak die . aww aww tak berkelip mate aku tau XD die omey sangat !!! time balik skolah plak aku ngan farah ikot dpan makmal sains 3 , aku terserempak ngan die lagi XDD atototo asyik terserempak jehh mcm ade jodoh plak . cehh wahhh ! mse aku nk cepat tibe2 aku terlanggar die plak . adoii malu gle , mase tu die nk pusing blakang kebetulan aku kat blakang die . nasib baik tak kuat , lepas terlnggar die aku mnjerit and terus  jlan cepat2 ngan farah . time nk lintas jalan plak aku sorang2 jehh and capital F ade kat blakang aku . malu uhh nk pndang muka die , dah la aku lnggar die . aww aww tibe2 ade org pnggil name  aku . "nad !" "nad!" aku pndang belaknag tngok2 dayah . bngong uh die cakap kuat2 "patut la jalan sorag2 !" lepas dayah cakap mcm tu capital F terus pndang aku . malu uhh >< pastu aku cepat2 naik bas . tadi die balik naik moto ngan abng die kot ~ ntah la . TODAY ! IM VERY HAPPY :")

# capital H or capital F ? huhuhu pening ~.~'

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)