Berita Baik dan buruk


hey ! ari ni skolah aku ade bwat AGM tok badan beruniform . badan beruniform aku semesti nye la kadet polis . dah 3 thun aku msuk KP and dah dua tahun aku msuk pertandingan kawat . tadi aku tompang kate najwa . dayah tompang kate yana . kte org sngaje jehh bwat mcm ni sbb rmah yana dkat ngan rmah dayah . rumah aku plak dkat ngan rumah najwa . time dah smpai kat dpan pintu skolah dari dlam kate aku nmpak sorang mamat ni ,  bile aku tngok dri gaye jalan mamat tuh aku dah thu sape die . die adalah CAPITAL F , yg paling best skali die kadet polis jgak !! same ngan akuuuu wuhooo XD pastu aku pndang jehh muka die .  aku ingat an die buka kadet polis sbb tahun lepas aku TAK PERNAH nampak die dtang mse ade perjumpaan . pecaye atau atau tak , first day ni jehh die datang nnti perjumpaan seterus nye die tak datang ~

tempat mesyuarat kadet polis kat kantin tambahan , tapi kte org buat kat tempat biasa kte org kat tempat basket ball at padang . mase nk turun pegi padang aku usya jehh mamat tuh . mse latihan dah nk start , mule2 aku ddok sebelah die pastu dah lame uh die pegi kat bahagian form 5 . budak baru and bdak lame di pecah kan . sbb budak baru an ramai tak yg tak reti kawat . aku ngan capital F budak lame , so kte org satu group bile bwat latihan . tapi tbe2 drang pecah kan laki and pmpuan . pmpuan syafiqah yg ajar laki plak azuan and razif yg ajar . kesian aku tngokbudak2 laki sbb asyik kne dendea jehh :P HAHAHAH kesian kau capital F . dalam pkol 10 cm tuhh budak2 lame rehat . kte org rehat 15 minit jehh :( lepas kte org abs rehat , kte org smbung kawat and budak2 baru plak rehat . bile semua dah abs rehat smbun balik la latihan kawat . dah syok2 berkawat tbe2 hujan plak . kte org terpkse kne bwat kawat kat tapak perhimpunan . dah la ade KRS , ST JOHN ape sume . errr , time kat tapak perhimpunan plak . sumpah aku HAPPY gle sbb capital F ddok sebelah aku lagi XD ya allah ~ die tnggi la jgak uh , klau tak silap aku tinggi aku paras bahu die . tapi an die tuhh pendiam la . sbb kwan2 die si razif, azzam , azuan and syahmi sume nye ade jawatan cume die jehh tak de jawatan . hahah ksian kau capital F :P pastu aku terdngar die cakap ngan syahmi , aku dngar suare die . perhhh ! omey gile suare die weyy XD srius aku tak boleh lupe kan mase aku ddok sebelah die and aku pndang2 muka die >< btw baru ak teringat ayah capital F anggota polis :D

BERITA BURUK ::  dari semalam aku try cari acc fb capital F ta jumpe2 . padahal aku dah add die and die dah app pon . nk cakap die block aku tak mungkin la sbb aku ade gne acc ex aku tok cari fb die still tak jmpe . mybe die diaktif acc kot ~ sbb die kan nk SPM .

lepas balik dari sekolah aku , najwa , dayah and yana pegi snway nk teman yana beli buku latihan . dngan tak mandi nye , HAHA malu la XD tapi nasib baik org2 kat sne tak de pandang2 kte org . hehehe pkol 1 kte org pegi dlam pkol 2.30 mcm uh kte org balik . buat ape nk pegi lame2 an , dah la tak mandi lagi . BUSUK >< hehe kase kat snway tersrempak ngan abu (kawan lame yg dah lame aku tak jumpe) pastu jumpe rais and time nk lintas jlan raye terjumpe wan and syafiq (bf erin) err muka wan mintak kaki kot ! mnyampah , bile die dah dekat ngan aku jangan harap aku nk pndang muka die ! mase kat U-turn nasib baik aku tak kne langgar ~.~ sbb kan lampu dah merah kte org lintas la , aku lupe plak yg tu U-turn an , ade kate ni laju jehh tapi die smpat break . ALLAMDULILLAH ~ aku tak kene langgar , hmm uhhhh !


# TAK NAK AND TAK AKAN NAK AKU LUPA KAN APE YG DAH TERJADI HARI NI :D





No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)