tomey tomey ^^

hey ! ari ni aku nk cter psal budah tomey kite :D ari ni kat skolah ade majlis pendaftaran kelab , permainan , and badan uniform . form 5 start daftar dulu . time 5D tngah jlan aku nmpak capital F . aww awww <3 die omeyyy ! dah 2 bulan aku tak jmpe die . lame kan ? hmm , tadi aku dpat tngok dari jauh jehh :/ die nmpak lain sikit uh , mcm kurus and mcam gemuk skit . hehe >< 
 
time kat dlam kelas aku ddok ngan farah depan aku kte org safwana and syamsul . time kelas sejarah aku nk kluar kan pen . aku nyanyi la lagu jiwang , aku ingat an suare aku slow rpe nye kuat . sumpah malu time tuhh . tapi nasib baik yg dngar farah , safwan and syamsul jehh . dah la laki . ya allah time tu kte org gelak kuat sngat smpai ghazi , athilah and sape ntah pndang kte org >< pastu syamsul ngan safwan gelak2 sbb ape ntah . aku cakap la "DIAM LA !" pastu syamsul cakap wushh artis marah la , kimak dohh elok2 aku tngah marah terus tak jadi nak marah :DD 

time balik plak aku ngan farah ikot jalan kat tapak perhimpunan nk tngok budak2 petang an . time kat pagar aku nampak azam , klau ade azam mesti ade capital F . last2 mmang ade >< heheh aku dapat jlan sebelah die . aku pndang jehh muka die . tapi die tak prasan yg aku dok usya2 muka die XD hehehe muka die ade iras2 AMAR BAHARIN uh ~ sumpah handsome <3 kesian die , sbb die balik jalan kaki . aku balik naik bas . rumah die dkat ngan skolah rumah aku jauh . aku happy sngat ari ni . kat skolah aku asyik jmpe die jehh . 

#akhir nye dpat jgak aku jmpe die ,  lepas jgak rindu aku kat die :')

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)