Spend time with he


Heyy! hari ni 19.1.2012,sabtu. pagi2 aku dah pegi sekolah dngan yana and syikin. btw kite org pegi sekolah bukan nya ade koko ke ape haha kite org saje je datang sbb ade bola sepak. bola sepak ade crush aku. crush aku tu kawan rapat dgn syikin so macm ade peluang ah kan nak lepak dngan dia. mase budak bola tengah rehat die naik atas nak pegi kantin. pastu die nampk kite org then cakap "asal datang?" dngan muka comel die. ya allah melting okay! hahaha mase tu muka aku dah merah2 pastu bila dia dah pegi yana saje je sakat2 aku then kantoi plak dngan syikin yg aku ni suka mamat tu. hahahaha mase bola dah abis semua budak2 bola naik atas ah kan. then dia and geng2 die naik dorang smua terus lepak dekat meja kite org. crush aku berdiri sebelah aku. mase die tengah cakap aku curi2 pandang muka die hehehe bibir die merah okay! >.< mase tengah lepak tu alif cakap "weyy tak payah pindah" pastu fattah menyampuk "nanti kalau kau pindah nad rindu kau" ya allah asal la fattah cakap macam tu aku dah malu2 ahh tapi time tu dia still blur tak faham ape maksud fattah. hahah fuhh! nasib baik ah kan. pastu aku syikin yana and die kat luar sekolah plak. kite org sembang2 gelak2 ape smua. ade satu part ni aku pandang je muka dia pastu tibe2 die pandang aku and aku terus pandang tempat lain ~ haha malu okayyy. pastu aku snap2 pic ape smua. tiba2 dia nak balik. hmmm mase tu aku terus bertukar mood. bila die dah lintas jalan syikin cakap ah bye ___! pastu die pon cakap byebye sambil lambai tangan. k mase tu aku melting okayyyyyy! hahahaha xD lepas dia dah balik syikin macam tnya aku suka die eh? ape smua ah syikin tanya and kite org cter pasal die jee. best dapat spend time dngan dia xD 

Mase malam plak aku yana zik hafiz azim and fahmi hang sunway nak spend time dngan anep plak. anep pon nak pindah. hmmm anep suka cakap kat aku bende2 yg buat aku sedih. hmmm aku tak boleh lupa okay ape dia cakap. mula2 kite org lepak snooker, pastu makan then lepak2 jap dalam pkol 10.30 baru keluar dari sunway tu. mase teman zik beli psp aku dngan yana usya kedai bb kat sebelah, aku tanya abangg cina tu "uncle nak tukar screen protector bb berape?" pastu tiba2  abang tu cakap "uncle aaa?" aku macam terkejut ah dia cakap macam tu kawan dia kat belakang dah gelak2. pastu aku cakap " opss sorry2 abanggg~" haha pastu aku terpanggil die uncle lagi. pastu die cakap bnda yg sme. bila dah tukar screen protector abang tu cakap "sudah siap, nak ape lagi aunty?" kuajaqq die kene kan aku. hahaha aku pnggil ah die uncle balik xp btw abang tu lawak gila . lepas beli psp zik kite org snap2 pic lagiiiiiii~ hahah pastu balik ahh kan. dekat depan polis aku yana and anep nyanyi johan and zizan nyanyi mase dkat MLM tu. kite org nyanyi kuat gila kot and serious lawak gila kite org gelak besar time tu >.< mase dah nak sampai dekat smpai k.lindungan hafiz and zik baling tepung kat die. hahaha kesian anep putih gila baju die btw dia pakai bju hitam kan. hahaha tapi had fun gila okay time tu! dah smpi k.lindungan hafiz fahmi yana and azim naik motor. aku zik and anep jalan kaki sbb rumah dekat an. sebelum smpai rumah kite org, kite org kene lalu satu tempat ni and tempat tu bnyak semak and gelap gilaaa. pastu azim dngan hafiz sakat aku dia "weyy dekat semak tu hati2 nanti kau salah pegang tngn org plak, ingat kan pegang tngan anep tapi anep dngan zik kat belakang" siot gila doh dorang! dah la anep putih gila bila kne tepung memang menggigil la aku.mase kat semak tu aku duduk antar zik dngan anep maksud nya aku tngah2 la kan. tibe2 an ade anjing hitam plak kat depan meremang bulu roma aku dohh! pastu pastu dah turun bukit tu aku buat suara macam manje2 ahh pastu anep cakap "eh buat lagi sekali weyy, nanti aku tak dapat dngar dah suara kau" haha cam gampang okayyy. tepat pkol 11 aku smpai rumah. balik balik terus mandi la kannn. serious best gila seharian aku keluar tak duduk rumah tauu. tahun baru cina kite org plan dngan syikin nak main skate dngan crush aku. hehe harap2 la dia balik and plan kite org ni menjadi. aminnnnnnn~ :')

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)