Dear Crush

Dear crush,  that I like you since the day we first met sampai la kau nak pindah sekolah sekarang ni~ hmm aku ingat lagi mase form1 aku pernah gaduh dngan awek sbb die well sekarang ni dorang dah break i mean dah LAMA break~ haha sejak tu aku stop suka kau sampai la form3 ade perasaan pon sikit2 je. pastu bila masuk form4 tiba tiba aku TERsuka dia balik. btw crush aku ni handsome gila and ramai gila orang suka die. muka jambu kan~ hmm bila aku dapat tahu dia nak pindah sekolah aku rase macam hmmmmmm down sikit. die pindah seremban sbb dia dapat voka. tension gila asal la die mohon voka! hmm and kenape die dapattttttt :'( dah la voka tu 4 tahun. aku cakap dekat kawan dia, sruh die masuk sp balik pastu kawan dia cakap tak boleh sbb crush aku tu dah ambil "sijil berhenti sekolah" hmmm sad gila okayy. masa hari jumaat, last day dia sekolah dekat smksp. hmm and mase hari jumaat tu ramai gila perempuan bagi die hadiah. perempuan okay perempuan. aku tak bagi die hadiah pon sbb aku dngan die tk berape rapat. konon nya mase nak balik tu aku nak la usya2 muka dia buat kali terakhir tapi tak dapat sbb die tak de kat tempat yg biase die tunggu van. tapi tak pe la mase hari jumaat tu aku dapat jugak la tengok muka die masa kat tapak,kantin and mase aku rehat. serious aku happy gila sbb nmpak muka die and serious aku sad gila bila die nak pegi dari sekolah tu. hmmm aku harap satu hari nanti aku akan jumpa kau lagi. and kau akn sekolah balik dekat smksp :') and satu lagi Jangan Lupa Kan kite org dekat sp ni okay? :'D dia ni kidal, ade lesung pipit and muka jambu >.< hehe aku ade bace tweet die dngan mmber die. dia cakap kalau dia marah dia akan gigit telinga org. hahaha comel je xD btw last friday dia ade kasi piala kesayangan dia dekat sorang budak ni name dia nisa batrisa. hmm sad okay! piala kesayangan tu! kenape perlu bagi dekat budak tu?! hmm tapi yg pasti nya budak tu bukan crush kau kan? cakap tidak please wahau crush ku yg handsome? ~ and crush aku ni rapat gila dengan ex aku iaitu zarul. aku selalu korek2 pasal crush aku ni dekat zarul hahaha xD btw korang nak tengok gambar crush aku? tengok bawah ni:-

handsome kan? hahaha aku tahu tu!!! nama dia zul azmil~ nak tengok lagi gambar die?


ni haa! captain azmil~ hahah poyos :p tak sabar nak tunggu tahun baru cina ni, sbb kite org plan ramai nak main skate dengan dia :D harap2 ape yg kite org plan tu menjadi. AMIN ~


No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)