TZS AWESOME :)



hey ! hehe ari ni aku nk citer pasal TZ aku . okey ~ ari tu aku tweet2 then tibe2 die ckp die nk whatsapp dngan aku , then die bg no die , aku bg no aku . hehe die tahu2 jeh aku nak no die >< pastu kan bile dah whatsapp tibe2 satu hari ni kite org sembang pasal COUPLE an , die cakap die single OMG :O ade peluang bhaii . hahah aku cakp kat die tak kan muka handsome macam kau ni single . pastu die ckp handsome ke ? haha aku memang single . btw kebetulan plak die rapat dngan sorang perempuan ni name die asyikin . aku ckp ah , asal kau tak couple jeh dngan syikin . then die balas insya allah and die balas ni , 



bile die anta bnde ni , aku rse macam err biar betul budak ni . lepastu kan aku terus tukar topic :D hahaha and and semalam kan die whatsapp aku die tnye kat aku "betul ke kau suke aku?" ya allah mcm mne die boleh tahu ni , die suruh aku jujur aku dah cume nak tukar topic tapi tak berjaya . then aku pon jujur la yg aku suke die . aku ingat kan die nak marah aku tau tapi die tak marah pon and boleh plak die cakap "KALAU AKU KELUAR LAGI AKU NAK AJAK KAU BOLEH ?" die cakap mcm tu ! dah tentu2 la aku cakap boleh kan :) hehehe akhir nye perasaan aku ni terbongkar jugak ~ 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)