Hari sukan tahunan




hey ! hari ni ade hari sukan tahunan yg ke berape ntah aku lupe . tadi ade kawad lari ape semua macam2 la kan . aku malas nak citer panjang2 aku cume nak citer psal aku and die dan adie :) hehehe you know what tadi2 tiga2 crush aku ade kot . awww malu i >.< first aku citer psal F dulu eh ? hehe tadi die masuk acare lompat tinggi . gile tarel doh die tinggi macam mne pon die still boleh lompat , tahu la kaki die panjang kan . tapi ade satu part ni die tk boleh lompat . mus cakap kaki die sakit alololo kesian nye die :) hahaha pastu tadi  masuk larian 4x100 aku tak tahu la die tngok aku ke tak sbb aku tak perasan die pon kat mne2 ramai sangat org kan . crush aku yg form 2 tu pon masuk dohhh ! geng dieorg dapat no satu . aku ? hahaha jngan cakap la geng aku kalah , nak tahu kalah sbb ape ? sebab si syera gedik tu la , die sibuk sruh aku lari no 3 la no 4 la then cerewet ckp india ni tak kuat lari la ape la padahal india tu laju je lari cume die jeh buat slek , die lari lambat then tahan dapat no 5 la *last* errr so sad , lepas tu bile dah abis lari aku pegi dekat khemah tahan nak ambik kasut , baju and beg semua la kan . aku terserempak dengan F and mus awww suke nye aku :D aku saje2 buat tak nampak die padahal die lalu sebelah aku jeh . F tnggal kan mus sorang2 kat belakang then aku jumpe mus . siot doh mus ni die halang aku jalan lepastu die panggil F memang free2 kene penumbuk kat tangan la kan . hahaha aku thu tak sakit sbb aku pukol slow jehh . lepas tu aku terserempak pla dengan crush aku yg form 3 aku gelar kan diri die TZ hehe . aku nampak die dngan hanip . hanip ckap eh kau msuk lari ? yeala aku msuk lari , doakan aku menang tau :) lepastu TZ ckp kat aku GOOD LUCK *sambil senyum* then aku cakap hehe thanks :) pastu dorang ajak lepak dngan dorang plak , aku nk lepak tapi cikgu dah pnggil name plak . adoii kacau betul la cikgu ni ! lepas dah ambik beg , baju ape semua aku ,najwa and dayah pegi dekat gate plak tempat rahman yana and zik duty . kite org snap2 picture . lepas tu bdan uniform kene siap2 then naik atas duty kat atas plak . mase aku nk pegi kat tmpat polis aku nampak F , mus and bob lepak dkat kawasan bomba berkumpul . aku jalan je la buat macamtak perasan lepas tu mus tibe2 pnggil aku die 'nad , lepak la sini' pastu aku cakap "tak boleh la , nak cepat ni" lepas F pndang aku then tibe2 die bersuara die cakap 'kalau nak lepak sini la' *die cakap smbil senyum* lepas die cakap tu aku terus macam amm amm betul ke F yg ckp ni , macam tk pecaye jeh . lepas tu bob gelak2 mus plak cakap " haa sini la , F______ dah ajak tu" aku cakap " haa? kjap nak pakai barray" then aku terus blaaa ya allah macam tak pecaye doh, lepas tu kadet polis lambat naik ats bile dah naik aku tngok semua uniform dah siap2 berbaris macam nk sambut tetamu . budak2 KP bajet jap nk jadi VIP . bile kite org lalu smua wooowww! kan kite org . mase kat depan KRS ade sorang budak laki ni tegur aku . and mase kat depan KADET BOMBA safwan cakap eh blakang tu adik kau eh , yg ezlan kacau aku nak jalan , hanip plak jerit2 kat telinga kau . adoii bising dohh . lepas tu kan aku kene berdiri betol2 sebelah  F ddok . awww suka nye aku >.< macam dah ade jodoh plak kan . hahah berangan ! aku pandang2 F then F pon macam pndang2 aku . hehe then name die dipnggil kene ambik hadiah . btw sape yg menang lepas ambik hadiah kene ambik gmbar plak . aku tngok je F ambik hadiah lepastu bile die turun pentas die pandang aku and mase nak ambik gambar pon die pandang2 aku . hahaha yana cakap F segan nak ambik gmbar . yeah ! aku tahu die segan so aku tak tngok muka die bile ambik gmbar . lepas tu aku and rahman main pijak kasut then aku terpandang plak dkat F tu . nak tahu tak bile aku pndang F die pndang tmpat lain , and aku dapat rse kan mse aku main pijak2 kasut tu die pndang aku . awww die pandang aku babe >< SKIP2 tibe la mase nye nk umum acara pembarisan . no 3 st jonh , no 2 KRS and no 1 jeng jenggg ! kadet polis ! wuuuu kite org menjerit and F pon menjerit jugak :D ALHAMDULILLAH ~ mmang tak pecaye la kan . lepas tu ah abis nyanyi lagu negaraku ape semua bdan2 uniform kene tunggu kat tapak perhimpunan sbb nak buat tabik hormat . semua uniform tabik hormat dekat KP :) mase nk pegi kat depan bilik qm kite org lalu belakang budak bomba and pengangkap . pastu fattah cakap "nadddd" *smbil buat muka* aku trus tumbuk badan die lepas tu dah sampai kat ezlan , hanif and TZ . hanif ckp ape ntah aku tak dngar sbb aku kyusuk dok pnadang TZ . aku pndang TZ smbil cakap YOU SEE YOU SEE :) hahahaha then TZ cakap tahniah :)  lepas tu mase turn kadet bomba nak tabik kat KP , TZ ddok depan aku betul2 depan aku :) kite org punye tabik ade la care2 nye kan . pastu TZ pandang aku sambil ejek kite org pnye gaye . bngong doh TZ ni , mase die pndang aku tu die senyum . senyuman die buat aku cair dohh ~.~ hahahaha lepas tu ade sesi bergambar plak . adoii macam2 kan . nak tengok gambar kite org ? nanti aku masuk kan kat dalam lappy and dalam blog nie yeee . kbyebye , Assalamualaikum ~


No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)