About Him XD



heyy ! dah lame gile aku dah tak update blog ni , hehe maklum la busy dkat burung biru and muka buku jeh XD last aku update mase bulan 3 ke 4 ntah and now dah bulan 6 , lame juak eh aku pinggirkan blog aku ni . hahahaha k firsting aku nak cakap perasaan aku dakat crush aku yg si F tu dah terbongkar uhh . member die punye pasal la . hmm sokay la :') btw thanks la dekat member die MUS kalau die tak bg thu F mesti aku macam SS *syok sendiri* tapi bile F dah tahu aku tak rase pon aku ni syok sendiri ke ape . Hari tu ade exam mid year and result aku menurun gile dohh :'( hmm aku dah tak tahu nak buat ape daa . then lepas dah abis exam mid year cikgu ade buat kelas tambahan . then cikgu masuk kan aku dekat kelas math . kelas tambahan math hari khamis , so semalam la kan . aku pegi semalam aku dngan yana , najwa niza athilah hami shah rahman din dubeis hanip zarul and ramai gile laaa . and the part is mase pukol 1.10 kan balik sekolah aku athilah niza and hami lepak kat kantin jap nak tunggu yana najwa . mase tengah tunggu aku ternampak plak F dkat kantin . dalam hati aku cakap "die pon ade kelas tambahan ari ni :O" aww best gile dapat tngok muka die tapi die kelas science kot ntah tak sure . aku buat2 tak nampak die bile die lalu sebelah meja aku . mase kat dalam kantin plak aku teman yana beli buah pastu tibe2 ade org panggil aku , aku cari la sape yg pnggil aku tu rupe rupe2 mus . die sruh aku pegi kat die aku cakap la 'asal ?' pastu die cakap "F nak jumpe" aishhh sengal betul mus ni . pastu dah abis beli buah kite org lalu depan bengkel khb F, mus and the geng ade  plak kat depan tu . adoiii malu nye pastu aku nyorok2 belakang yana . pastu mus jerit2 die cakap "wey2! F nak jumpe la" hahaha aku buat bodoh je . pastu pkol 2.00 kot kite org abis kelas then mase nak turun tu terjumpe lagi dngan mus . time tu mus dekat depan kite org then tibe2 mus tunjuk kat arah kite org and cakap2 kat someone . bile org tu dah klua dari kelas tengok2 org tu F . aku rase muka aku dah merah time tu >.< umi usik2 aku die cakap "nad dah malu, hahaha" time tu aku memang malu gile , aku tak pndang F pon aku pandang tepi jehh pastu bile dah smpai depan mus pndang aku die cakap "senyum2 plak" aku hanye mampu gelak jeh time tu . yana cakap time tu F pon senyum2 jugak . fuhh aku ingat kan F marah uhhh . and aku rase semalam mus asyik kene kan aku jehh . hmm takpe2 hari ni ari die time hari aku nanti tengok la aku kene kan die nanti :D pastu kite org tunggu kat luar nk tnggu abang yana an , then ternampak lagi F die nak balik . aku tak pasti die jalan kaki or naik moto . mesti die naik moto kot sebab rumah die jauh kot . k whatever yang penting aku HAPPY gile uhh XD hehehe okk sebelum tu aku nk cakap pasal hari ape ntah aku tak ingat , aku tngah teman athilah pegi tndas . athilah lame gile kat tandas so aku ikut niza hami and izzul pegi bilik guru . mase aku nak turun tangge nak pegi tndas balik aku nampak mus . mus cakap "oit" aku pon cakap la "oit" pastu tbe2 ade org trun dri tngge atas aku ingat kan sape la rupe2 nye F , pastu aku cakap slow2 "adoi macam mne ni" aku tak tahu la die dngar ke tak sbb die kat belakang aku jehh. pastu mus saje2 jeh panggil F then pandang2 aku . aisshh nak kene budak kecik ni . pastu F cakap kat mus "kau nk pegi mane ?" pastu mus cakap die nk pegi tandas then F pon follow la die . time kat tngge tu kan aku trun slow2 je sbb aku thu F ade kat belakang aku kan so control la ayu skit . hahahaha pastu dah sampai tandas aku pegi kat athilah and melompat lompat . hahaha macam ape jeh aku ni kan . HAPPY DOH ! satu ayat aku nak cakap kat kau  'aku tahu kau dah ade awek , tapi aku TAK BOLEH BERHENTI suke dekat kau la F kbye :')' dah lame tak update , bile dah update ambik kau ! panjang gile . hehehe kbye assalamualaikum ~


No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)