29.6.2012



hey ~ hari ni 29.6.2012 happy anniversary 1 year with angah shafiq . hmmm tapi aku ngan die dah tak de jodoh so kite org hnye bertahan 5 bulan jee :') k now aku nk citer psal die . aku kenal die dari member aku farah . die yg kenal kan aku dekat shafiq ni . bile kite org dah kenal tibe2 satu hari tu kite org tersangkut . hehe die sweet sangat mase aku form2 and die form 5 die asrama die slalu bawak phone time malam kite org hari2 gayut tauuu , die selalu nyanyi kan lagu untuk aku . walau pun suare die tak sedap :p tapi aku suke hahaha aku ni kalau dah gayut dngan laki aku suke dengar laki nyanyi and dalam bnyak2 org ak couple die la yg paling senang nak nyanyi dri pade ex2 aku yg lain susah gile nak nyanyi malu2 anjing ! hari tu kite org meet kat sunway . aku nampak die dngan sorang laki and dua org perempuan . aku baru nk pegi kat die tpi tak jdi sbb hmm ade perempuan kan . aku ingat kan die curang ngan aku ke ape rupe2 nye tu sedare die punye awek . one week tu kite org jarang texting and call tak tahu ah kenape kan . bile dah jadi macam tu aku rase macam bosan la kan and tibe2 plak ade sorang mamat ni name die pon syafiq jugak die im aku dkat facebook kite org kenal2 , tukar2 no pastu texting . hari2 la kite org texting pastu die mntak couple dngan tak fikir psal angah shafiq aku terus couple dngan syafiq . aku curang , aku menduakan cinta aku . jahat kan aku :) hahaha one day , angah shafiq sruh aku tag gmbar aku dkat fb die . then aku tag la kan lepas dah tag uh aku terbace ade sorang perenpuan ni post dkat wall die . minah tu cakap "patut la awak dah berubah , rupe2 nye awak dah ade perempuan lain" bile aku bace aku macam , arggg ! sial gile , die curang dngan aku . tak gune punye jantan ! aku curang dngan die and die pon curang dngan aku . satu malam tu die call aku kite org gayut and die sweet sngat . and the sad part is bile die cakap "sayang , biy nak kite break" aku macam haaa ?! kenape :( then die jujur die cakap selame die couple dngan aku die ade perempuan lain. hmm aku pon okey kite break . then aku letak phone . aku tak mengaku pon yg aku pon curang dngan die . hehe . lepas kejadian tu kite org dah lame dah text . time birthday aku , kan aku dpat free call . aku tak tahu nk call sape aku call la die . bile die angkat call aku jeh tibe2 die nyanyi lagu "happy birthday" kat aku . aww so sweet la die macam gule2 kapas jeh . Ya Allah even kite org dah lame clash die still panggil aku SAYANG and bile nk ltak phone die still cakap ILOVEYOU. aku sngat merinduimu angah shafiq :') psal syafiq yg lagi sorang tu ? haa ! tu lagi la perangai macam sial ! rumah die jauh la jugak so kite org jarang jumpe . ari tu mase second date aku dngan die dekat pavi ke sunway ntah . bile dah balik dari date tu time tu aku kat rumah la . die mintak clash jugak . aku pon hmm okey aku tahu knape  die nak clash ngan aku sbb tu aku malas nk tnye and aku pon lepas kan je die . si syafiq tu pon curang jugak . die couple dngan aku sbb die geram dngan awek die yg selalu curang and game org . and die nak balas dendam la sbb awek die curang kan . sumpah aku tak boleh nk lupe ape yg die dah buat kat aku . sakit hati kot ! hmm ape la nasib aku ni kan , game org last sekali org game kite balik :'O aku dah janji dngan diri aku yg aku TAK KAN game org daaaa :) to angah shafiq : semoge bahagia dengan kekasih baru :)

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)