persaraan En Ong Hock Thai


hari ade persaraan pengetua sekolah En. ong hock thai sumpah best gile uhhhh , aku nak masuk kan gmbar kat blogger nie but tadi aku tak bwak cam so sad :(  btw tadi kan budak tu comel sngat die pkai baju melayu warne kuning <3 sumpah comel gila ! die pkai bju melayu sbb die masuk kompang . aku plak kadet polis sumpah berdebar bile nak tabit hormat time nak balik uhhh ~ pelajar SMK SRI PERMATA memang terbaik arh (Y) mcm2 drang persembahan tau . ade yg buat tarian singa , india , koir , mcm2 lagi la sumpah best nanti aku nk masuk kan kat MUKA BUKU . btw nnti aku copy gambar dari fb kawan aku :) harhar , aku tahu hari ni aku akan sakit hati so baik aku diam jehh ak tak cter sbb ape aku sakit hati . hmmmm hari nie bnyak kali la aku jmpe die <3.<3 knape die comel sangat nie ! btw tbe2 aku rse sedih uh ble pengetua nk bersara nie yeala bukan senang nak dpat pengetua yg sporting , TAK PERNAH MARAH2 , selalu buat yg terbaik untuk sekolah die :) tadi kte prg nampak die menangis ~ hmmm mse die masuk dlam kate uh mmang sedih gile arh  . and majlis tadi meriah gile :D siapalah yang akan ganti pengetua sekolah smk sri permata ehhhhh ? harharhar 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)