MISS YOU :')


hey ! kenape tibe2 jehh ari nie aku rindu dekat ex aku niyyy >.< capital AR



hehe memang ABDUL RAZAK a.k.a AJAX la orang yang aku rindu tuhhh , aku tak nak bg thu teha sebab aku teha marah plak . yeala teha pon ex ajax jugak . hmm btw aku kenal ajax nie dri abng aku la sbb abang ajax and abng aku ni kawan . aku clash ngan ajax ni sebab hmmm ade sorang BETINA SIAL ni tipu aku die cakap ajax ni "buat keje bodoh sebab gaduh ngan aku" contoh nye ajax minum arak , errr mamng tak la kan ajax minum arak sbb dosa kot . tapi disebab kan aku bodoh sngat time tu aku pecaye ckp pmpuan tu and aku clash ngan die . bile aku tnye kwan ajaz die ckp pmpuan tu tipu kau , ajax tak pernah ambik semua tuhh . hmmm SIAL ! sumpah aku menyesal gila . ajax tu dah la jambu :) 

aku ingat lagi time aku form 1 aku tngah gayut2 ngan die tibe2 pakcik die nak cakap ngan aku . aku cuak gile arh . hmm pakcik die cakap yang ajax nie SUKA MAIN GITAR , BAIK , SETIA , and bnyak lagi la pakcik die bgi thu tentang diri ajax tuhh . lagi satu an ajax tu susah nak sebut huruf "R" and "D" hihihi ble die nak sebut huruh R sumpah comel gila XD pakcik die ckp die ade band . time aku couple ngan die , die pernah nyanyi kan lagu untuk aku . die nyanyi lagu 21GUNS , bile aku dngar lagu tu skrang ni msti aku teringat kat die . btw ajax tu CINTA PERTAMA AKU :') cinta pertama weyyy ! hmmm ya allah , sekarang ni die dah ade awek sumpah aku jeles gile tngok gambar awek die ngan die :/ hmmmmmmmmm *nak nangis* 


 nie la insan yang bername ABDUL RAZAK a.k.a AJAX ! handsome kan die ? comel kan die ? jambu kan die ? k aku tahu semua tu ade dalam diri die :) die nie budak fixie , and die nie suke bergambar . bile die dah bergambar tu mmang tak ingat dunie la kan , comel gila nak mampus muka die . btw dulu aku tak sempat nak cakap kat die perkataan ni . "ILOVEYOUSOMUCH , and AKU SAYANG GILA DEKAT KAU GEDIK!" aku tak sempat cakap sbb dulu kan aku masih budak2 tak tahu lagi ape ERTI CINTA and aku geli nak cakap mcm ni kat lelaki but now aku dah tak geli dah ;D

#SEMUA NYE DAH TERLAMBAT :'(




No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)