tuttt ~

hey ! ari ni kompang aku ade bwat majlis penyerahan kain kat dewan . so aku kene datang , of course la kne dtang aku kan budak kompang . time tuh kte org kne main lagu rasmi . ya Allah aku dah la tak hafal ~ aduhhh nsib baik bkan aku srang jehh yg tak hafal . ade ramai yg tak hafal :) best sngat dpat jmpe capital H , die handsome uhh tadi . geram aku . tngok gmbar kat bwah ni :-




ni bdak2 pmpuan , ade lagi sbnar nye . kak ila , kak chea , and kak syera 





ni bdak laki plak , ade ag abng faiz , ngan udin . cikgu2 tak termasuk la ~ kat dlam pic ni ade mamat yg aku maksud kan uh , cer try cari . hahahah :DDD die handsome tau !

dah abs majlis pnyerahan kain kte org kemas2 bwat latihan plak . klau ari ni dah bwat latihan so esk tak pyah bwat dah ^^ heheh syokk gle . dah nk pkol 6 cm uh latihan pon abs . aku bli rmah tkar baju cpat2 and lepak taman plak . aku lepk ngan najwa , nisa , waty and amin . dah nk pkol 7 baru kte og balik .

lepas isyak aku , najwa , waty and maziah lepak ag . mle2 nk pegi taman sbb ade majlis DESA MENTARI KU . tapi tngok bnyak paria dri melayu , tak jdi nk lepak taman . kte org lepak kat kdai aziz jehh . syokk2 tngah lepak abang aku kol , biase nye die marah klau aku lepak malam2 tapi tdi die tak marah die cme ckp BALIK AWAL jehh . pelik2 mybe mood die tngah okey kot . hmm ntah la . dah pkol 9.15 najwa plak balik . najwa dah balik tnggal aku maziah and waty je la . maziah ngan waty tak abs2 cter psal artis korea drang . aku mlas nk dngar aku main game jehh :D

cadang aku nk balik pkol 9.30 tapi syok sngat main game smpai tak prasan dah pkol 9.45 heheh lntak la pkol 10 la aku blik . then boring main game aku dngar je la cter maziah ngan waty . pas tu teman maziah bli nasi jap . then terserampak plak ngan ex waty (akim) . btw , akim malu2 die nyorok kat kdai atuk maziah . bodoh2 jehh jantan tuhh , malu2 mcm pmpuan . hehe . dah pkol 10 aku blik jap , nasib baik mak aku tak marah aku blik lmbat . dah mak aku tak mrah uh aku klua blik . aku pegi taman nk jmpe waty ngan maziah . tupp tuupp tngok drang dah hilang aku ol waty tak angkat kol maziah off phone .. sakit hati gle time tuhh . dlam hti aku ckp "BAIK TAK PYAH GNE PHONE LA KLAU TAK ANGKAT KOL AKU !" aku ddok kat tepi lif , aku off nset ble aku on tngok2 ade 2 misskol dari waty . aku kol die blik , die ckp die ade kat taman . ble aku pegi tman tngok2 waty tngah dating ngan akim . mcm kimak jehh ! patut la tak nk angkat kol aku tngak dating rpe nye . yg maziah ni plak ntah hilang ke mne .

lepas akim dah bla aku ajk waty tman aku bli burger jap , tapi kdai burger ttop plak . so aku jaln2 je la ngan waty . time tngah jlan uh ternmpak plak maziah tngah naik moto ngan akim . btw , akim tuhh sdare maziah . biase nye pkol 10 waty dah nk balik rmah , tapi ble dah dpat jmpe akim . smpai tak nak blik rmah dah pompuan uh . errr . tak ingat ke ape yg die uh dah ade boyfiee . waty waty ~ dah nk pkol 11 kte org blik , dah mlam sgat masing2 anak dare an . kne la blik awal .


P/S :: JANGAN LEPE TEKA YANG MANE SATU CAPITAL H :D

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)