beli baju sekolah :D

hey ! ari ni aku bngun lambat sngat sbb smalam aku td pkol 3 . asyik online jehh smpai dah sdar dah pkol 3 . aku terjage sbb dngar bunyi bising2 kat rmah aku , aku tngok ade ramai org dtang rmah aku . aku pelik asl la drang dtang rmah aku hmmm :/ dah la aku bru bngun nk basuh muka pon ssah . so terpakse la akuu ddok dlam bilik , dlam bilik uh aku baring last2 aku tertdo blik . hehehe . ble sume org dah blik aku pon bngun pegi mndi ape sume . pas tu najwa anta msj ajak lepak . dah wangi2 sume tbe2 mak aku ckp yg ayah aku kne tumbuk . ya allah sumpah terkejut , mcm mne ayah aku bleh kene tumbuk plak ni ?! ayah aku bkan nye gangster nk gaduh2 ngan org . mak aku cter sume then baru aku thu ayah aku kne tumbuk ngan orang gila . aku tnye la "sape org gila uh ?" mak aku ckp "anak pak yaa" aishhhh kimak btol aku pon tak pernah tumbuk bpak aku yg kau nk tumbuk pahal ! sial la puihhhh ! aku thu la kau gila , tapi agak2 arh . org yg kau tumbuk uh bpak aku , klau bpak kau tak pe la aku tak ksah sngat kau nk bwat ap !bapak aku tak kacau kau pon an ! aishhh saba je la .


lepas dah dngar cter sume aku pegi lepak ngan najwa and waty . bosan la jgak sbb kte org tak thu nk bwat ap . nk main badminton tapi tak thu nk pnjam kat sape . aku ade tapi tak thu mne bpak aku smpan . hmm borak2 pastu amin datang then tak lama uh die pegi ikot mmbe die . tngah syok2 bersembang tbe2 ade org bwat konsert plak kat dlam perut aku hahah (makne nye aku lapa) baru aku tringat yg aku tak mkan petang ag . pkol 4.30 aku blik makan and cari badminton tak jmpe2 jgak . najwa text die ckp dah ade badminton die pjam nisa pnye . ouh okeyy ~ aku baru nk bukak pntu dah bapak aku ajak pegi beli baju sekolah . hmmm tak dpat main badminton :( 

kluage aku nasib baik aku srang jehh yg skolah . yg lain sume keje and ade yg masuk U . dah aku srang jehh yg skolah msti tak bnyak klua kan duit tok bli baju skolah an . hehe , baju sekolah dua pasang , kasut dua pasang minyak wangi doa botol , pakaian2 dalam lgi , tundung dua helai , liquid pon dua botol . sume nye dua la . tapi beg skolah satu je la . barang2 skolah aku sume nye 4 ratus lebih . ambik kau ! aku srang jehh dah 4 ratus . kesian kat mak and ayah aku la sbb kne klua duit bnyak . ingat an klau aku srang bleh jimat kan duit tapi lain plak jdi nye . hehe sory la aku ni memilih skit klau nk bli brang :D baju skolah dah beli , kasut dah beli , alat tulis sume dah beli , beg pon dah beli (purple gitu :D) tnggal botol air and pencil box jehh blom beli . klau ade pon botol air gmbar BEN 10 and pencil box gmbar ANGRY BIRD . errr mmang aku ske sngat la kan ngan gmbar2 mcm tuhh . mcm budak2 jehh >< . aku tak kire esk aku nk ajak akak aku pegi subang beli botol air and pencil box yg aku nk . aku tak kire ! klau tak dpat barang yg aku nk , aku tak nak pegi sekolah FULL STOP ! *menggedik plak aku ni* time otw nk balik rmah bapak and mak aku bwak pegi pasa malam plak . mak beli kan satey , burger and ice cream goreng . nyuummm nyuummm dah lama tak makan ice cream gorenh ni ! dah dpat makan mmang tak puas arh .  fuhhh ~ kenyang bhai makan satey burger and ice cream goreng , mcm nak pecah jehh perut aku ni :D btw aku dah lme tak timbang berat , ntah berape la berat aku ble cuti skolah ni ehhh -.- 

P/S :: FAKTA  badan aku otw nk membesar :DD

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)