Luahan hati ~

hey , hoi , hai ! aku ad suke kat mamat srang ni . nama die aku tak bleh sbut la . nnti kantoi plak ngan kawan2 aku lagi pon drang tak thu psal ni . aku pendam sorang2 jehh . budak tu satu kompang ngan aku . die friendly uhh :D die ske kene kan aku suke bwat aku tergelak . aku tak thu la ble perasaan ni muncul . hmm btw aku suke die , suke mcm tu jehh tak de la suke sngat2 sbb aku msih suke kat MSI . aku suke die sngat2 . ssah nk hilang kan prasaan ni kat die , knape eh ?? aku dah luah kan persaan aku kat MSI tapi die mcm bwat bodo jehh . sumpah aku malu gle wey >< thats why la aku lbih rela pendam kan perasaan aku ni dri pde luah kan ~ hmmm tak thu nk ckp ap dah weyyy . aku cume nk ckp yang AKU MASIH SAYANG KAN KAU BUNCIT ! kbye 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)