No tittle :)

Aku suke pic ni :D nk thu sbb ap ? btw , nme die WAN AMIRUL HANAFI ambik kau nme penuh aku bg . aku satu kelas ngan die . muka die handsome kan ? kan ? wlau pon kadang kadang muka die nmpak mcm bangla :P HAHA . dulu aku pernah minat kat mamat ni , and die prnah mntak kpel kat aku . tapi aku tak trime sbb time die mntak uh aku tngah kpel ngan someone . btw , rugi kot aku tolak die ari tu . dah la satu klas cnfirm memanjang aku dating ngan die jehh :DD aku ske die sbb die ni klakar , baik , handsome and sweet la jgak . tapi satu jeh aku tak ske kat die . otak die kadang2 biru sikit . tu yg aku tak ske . tapi kan akak angkat kite ckp pic ni terserlang tembam aku . awwww tak suke nye . rse nk delete je pic ni tapi di sbb an ad mamat tu kat sbelah aku , tak jdi nk delete :) k tu je aku nk cter psal die .


pkol 12 something aku bngun dari tdo . wusshh anak dare bngun lambat ! ap nak jdi ni . hehehe :D bangun bangun jeh bsuh muka dulu and trus hadap depan tv nk tngok cter FULL HOUSE . best sngat cter tu . laki tu handsome . die suke bwat muka comel >.< awww tergugat iman aku . then lpas cter tu aku hadap lagi dpan tv . smpai la pkol 3 . and pkol 3 baru aku mandi . tibe tibe aku rse boring plak . nk online tak bleh sb lappy ad kat bilik abang aku . then aku text waty ajak die pegi cc . kte org main satu jam . online kat cc sumpah menyirap gle . line die bkan main lembab . nk je aku sepak pc tu . aishhh saba je la .  lepas abs online aku anta kunci jap and terus lepak kat taman . time kat plak , perut aku nk pecah tngok nisa . die dah mcm org gle . bwat lawak bodo and gelak sorang2 . aku dah seram tngok die . tapi mmang klakar la aku tngok die . nk jehh aku hanta kau kat TANJUNG RAMBUTAN :DDD 

p/s :: AKU SEORANG YANG CEREWET peace ^^V

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)