KANTOI SUDAH ~

malu nye , tdi time ICTL terkantoi plak . ckgu sani dpat thu aku bkak blogger .  erk , nsib baik sani tak mrah . kre owk arh kan die tak mrah BUT die malu kan aku dkat bdak2 klas aku , ckgu sani bce ap yang ad kat blog aku uh , dh la ad pic AMMAR and capital "F" . mcm2 aku tls psal drang . arhhh malu glerr . sume org glak kan aku .time uh muka aku dh merah glee and rse mngigil pon ad . ckgu ckp die knal kat capital "F" uh aku takot klu2 ckgu bg thu capital "F" jehh . hrap2 ckgu lupa psal kjadian tdi . Nieyh sume pasal syamil ! *sial la puihh* klu syamil tak bg thu ckgu , ckgu tak kan thu psal capital "F" . syamil ! my middle finger up to you la syang ! nsib baik la die laki , klu die pmpuan dh lme aku TUMBUK2 muke die . saba je la ~

p/s :: nothing to sayyyyy ! btw , watchout you syamil !  byebye .

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)