awwww ~

AMMAR <3

capital "F"

Dua orang lelaki HANDSOME ! , cehhhh jngan bngge sngat la kan  . HAHA . sorang artis and sorang bukan artis . owk la tuwh an . btw , dua2 handsome kan . bagi korang mne yang PALING handsome ? 
aku x prnah nmpak AMMAR , klu aku face to face ngan ammar msti aku cair ~ HAHA . dah la dlam gambar
die dah handsome nieyh klu face to face ngan die . ERK mmang tak arh kan mesti die handsome glerr . 
CAPITAL "F"  plak bleh di kata kan hari2 jumpe , face to face ngan die mmang handsome larh tpi dlam gambar die nieyh tak berapa nak handsome kan ? kan ? sbab muka die nmpak mcam blerrr skit . 
SIKIT jehh   !


MIMI MENCARI CINTA !

cerita nieyh mmang best glerr larh , aku mesti tengok cerite nieyh tak pernah tak tngok wlau pon ulangan , sumpah cter nieyh best . btw , aku tngok cter uh pon ad sbab . sbabbb kat dlam cter uh ad AMMAR ! aww , so cute la ammar uh . aku slalu usya ammar kat cter tuwh . HAHA :DD

P/S : : korang memang handsome larh <3 TERgugat iman aku .


No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)