Kelakar tapi sakit :'/







hey ! nak tahu tak kepale aku sakit gile dohh ~ nak tahu kenape ? okey citer die macam ni . tadi kan aku ade kawad , latihan kawad abis pukul 10.30 mase tu budak form3 dah abis rehat and time tu budak form4 and form5 plak rehat . aku makan2 ape semua pastu pkol 11 aku masuk kelas agama *skip skip* dah abis kelas agama plak aku masuk kelas , then aku tngok sham and shahimie ddok tmpat aku aishh macam siot jeh ddok tmpat org . bile aku nk jugak ddok kat tmpat aku tu , shahimie bngong tu cakap "meh sini ddok atas riba aku" ahhh siot gile ! then aku terus ddok dekat tampat athilah and hami . pastu bile time BM cikgu suruh buat keje tapi kite org tak buat pon , aku athilah , hami , ekin and niza lepak2 and gossip2 . hehe kebetulan tadi alel bawak BB die , ahhh ape lagi rembat and online twitter la :D pastu tibe2 sham datang ddok dekat sebelah aku , aishh sibuk je mamat ni . tapi yg tak boleh bla nye budak laki tngok blue dkat BB alel , macam ape jeh perangai dorang tu . pastu kite org sembang2 bergurau ape semua kan . aku ngan sham main pukol2 , well kite org memang selalu main pukol2 kat dalam kelas :D best doh buli die :P hahahaha pastu ade satu part ni aku tngh sembang dngan athilah niza and anis then tibe2 sham pegi pukol aku gune pencil box hami , aww ! sumpah sakit gile sial , aku tunduk jeh time tu perit uhh rase die then tibe2 air mate aku jatuh ~ sham dah gelak2 dah time tu die ingat aku tunduk saje2 . pastu athilah cakap "wey kepale nad benjol la " sham time tu memang gelabah gile dohh , die tak abis cakap "Nad , sorry la nad~" die ulang je ayat yg same pastu niza cakap "kau pnggil name die ape kau dpat ? pujuk la die" pastu athilah menyampuk "kau ayat sikit" time tu aku pndang kat luar tingkap jehh aku tngok burung tngah makan . pastu sham cakap "aku mne reti ayat2 org ni , shahimie ! tolong aku ayat nad" aku nak tergelak tapi aku tahan jeh , hahaha pastu aku ckp kat athilah adoiii cepat la balik ! lagi 10 minit nak balik pasti athilah cakap "10 minit ni aku nk kau pujuk die!" niza and anis dah tergelak dah mse athilah ckp mcm tu . pastu sham pujuk , pujuk and pujuk aku . aku buat bodoh jeh mase die pujuk . geram gile kot die buat macam tu btw sebelum ni die pernah la jugak main pukol2 aku gune pencil box tapi tak de la sampai benjol macam ni ~ lagi 3 minit nak balik sham pengang tmpat yg benjol tu , pastu aku cakap aww sakit la ! lepastu kan lepastukan sham gelabah gile anjing la lepas pengang kepale aku sbb die dapat rase benjol tu kan . die mintak maaf jeh tak henti2 pastu aku berdiri la nk pegi dkat pintu tapi die halang aku die mntak maaf jeh , mse die mntak maaf tu die berdiri depan aku and dekat gile kot sampai hami cakap "woi korang nk buat ape ni" time tu aku hnye mampu gelak jeh , then aku tolak die aku pegi dkat papan kenyataan belakang kelas die ikut die cakap kat aku "wey nad sakit ke ?" aku cakap la "sakit la , kau tngok sendiri la" pastu die nk tngok aku terus tolak tangan die and aku cakap "tak pyah la tngok macam tu , pengang je la" pastu tu tibe2 bunyi loceng then aku terus jalan laju2 pstu anis ckp wey takot doh aku tngok bnjol kau tu . pastu sham jerit2 panggil name aku . aku buat bodoh and jalan jehh tibe2 die ade kat sebelah aku and die ckp bnde yg same -.- NAD SORRY errr aku ckp kat die kalau kau nk aku maafkan kau ade satu syarat , then die cakp okey ape ? kau nk gnti rugi ke ? haha pastu aku ckp hmm tak de pape la saje main2 hehe . pastu dah smpai dkat blok A aku cakap wey ingat aku nk gnti rugi . pastu die ckp "yee nad nnti aku pnggil farizol ye" lepas die ckp nme farizol jeh aku terus jalan laju2 . pastu dkat rumah aku online , then die im aku . nak thu ape die im aku ? hehe tengok bawak ni :-



see caring gile kan and nampak die cara die macam risau ? hahaha die caring sbb die dah buat aku sakit XD lol aku print skit im kite org sbb bnyak sngt ,aku tak thu la korang boleh bace ke tak im aku ni . and bawah ni yg last :-


err kepale aku benjol di sebab kan ade calculator dekat dlam pencil box hami , waduh2 patut la sakit banget >.<  aishh lain kali jngan la bubuj calculator dekat dlam pencil box tu wahai kak long oi ~ okey ah byebye assalamualaikum ~








No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)