KADET POLIS


Hey ! hari ni ade latihan kawat kaki , aku kene datang sbb aku senior . senior pon sbb aku 2 tahun masuk pembarisan kawat . senior bab tu jehh bukan bab2 umo . tadi aku datang ngan yana , smpai2 jehh aku nampak mr F kat kantin dngan mmbe2 die lahh . awww die datang la , ingat an die tak nak datang ~ antare laki2 yg ade kat sne FIRST aku pndang die :) hehe pastu kite org turun padang . mase kawat aku ddok sebelah dubies and blakang dubies F :D wink wink , ble dlam keadaan rehat kan diri . tbe2 dubies ckp " wey nad peluh !" pastu die bwat care mcm nk pukol tngan aku . pastu syafiqa cakap kat dubies " sempat plak kau main2 yee" pastu F gelak2 jehh . bngong dohh dubies niyy -.- 

aku tak abs2 pdang mr F jehh btw die dkat jehh dngan aku sbb tu aku pdang2 die ble kawat . ble time rehat plak , aku asyik kene kacau ngan loqman . err sakit hati gle aku baru nak control ayu depan F tapi dah loqman kacau2 aku smpai aku jerit2 . ble loqman kene kan aku si F tu gelak2 plak . malu kot >< aku nak ambil botol air dlam beg pastu aku rse cm ade org padang aku , ble aku tngok rpe2 nye orang tu F :) hehe pastu aku pinjam phone yana aku nk tngok gmbar dlam phone die . pastu yana bisik kat aku die cakap F padang2 aku . aku terkejut la yana cakap mcm tu an . pastu aku tngok F mmang die tngah pandang aku . 

pastu an time nak buat kawat pusing . kte org kene buat tiga2 , aku nina and zai . yg F plak , die yana and dubies . F tnye dubies " kau reti buat tak ?" pastu dubies kate tak , aku pndang je muka F ble die tnye uh . hehe :D pastu aku tnye yana mcm mne nk buat kawat pusing an , pastu aku dubies and F pndang jehh yana then yana segan plak nk tunjuk demo . errrr , turn aku dah nak dekat pastu F cakap "weyy macam mne ni dah la aku tak tahu buat " suare die , YA ALLAH ~ garau but still comel ^^ aww aww :D ble balik plak biase nye die balik awal tapi tadi die blik lmbat , die lepak dulu ngan mmbe2 die . die balik naik moto , aku nmpak dari blakang jehh , btw nasib baik yana bg thu klau tak aku tak thu yg die dah balik and kalau aku tak tahu die dah balik mesti aku tercari cari mane la F ni ~ hehehe

p/s :: perasan tak entry ni bnyak perkataan "F" ? perasan kan ? hee so mkne nye entry ni aku nk story about capital F :) 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)