aww aww ~


hey ! aku nak cter ni , ari ni dah 6 hari aku couple ngan die . baru 6 hari dah kecoh an aku ni . hehe btw aku tak bg thu kawan2 aku pon yg aku dah kapel . yg tahu pasal hubngan aku ni najwa , waty , amin , farah , kak afiqah , kak fara and budak NRJ . 

btw budak yg aku kapel ni ex aku , dulu kte org kapel 7 bulan nk msuk 8 bulan . kot la ~ dah lpe kot and kte org dah hampir setahun berpisah tbe tibe 27.1.2012 die text aku die tnye pasal FB die . facebook die kene hack padan muka die *aku hanye mampu senyum* HAHAHA tak lame uh die cakap die single and die nk kapel ngan aku . dengan bangge nye aku terus terime die . aku tak tahu knape tibe tibe aku terima die . 

pastu tadi aku date ngan die date kjap jehh sbb die nak pegi skolah nk main takraw , lagi pon aku ade study group . die anta aku smpai kat taman then die pegi skolah kesian die kene ikot jalan jauh :P dah azan asar uh aku and najwa balik . time kat rumah aku baru jeh nak lelap kan mate aku ni , tibe2 ade orang anta msj aku . aku tngo dari mr.tuttt die ajak lepak kat blok rumah die . aishhhh kacau je la aku baru nak tido . aku tak boleh nak cancel nnti die merajuk plak . 

dah smpai kat blok die , die ajak naik tingkat 8 memang tak la . aku malas nk naik tinggi nanti ade membe2 die yg agak bngang tuhhh -.-' aku ajak die naik tngge and last2 die ajak aku lepak kat tngkat 5 jehh area rumah die , sbb die penat naik tngge tinggi . HAHAHA time lpak ngan die sumpah best gle , ape die cakap ade jehh aku jawab . HAHA dah la jawapan aku tuh mnyakitkan hati die but die tak marah die gelak jehh . banyak kali aku perli die , die plak tak abs2 nk cubit tangan aku . tahu la tngan aku ade lemak an --' err dah lame uh baru aku prasan dah nk pkol 7 cepat2 die anta aku balik :) wink wink 

p/s :: sayang die ketat ketat :*

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)