mane kau ?!


hey ! ari ni dah hari ketiga kita sekolah kan ~ tahun ni aku form 3 semesti nye aku skolah pagi an . yeah ~ hari2 aku boleh jumpe capital F :D  aku dpat klas 3M so klas aku kat blok E aku ingat same ngan blok capital F rupe nye tak same :( die ddok kat blok B blok aku time form 2 dulu emmm .  aku ingat kan klau aku dah sklah pagi ni aku boleh jumpe die , tapi batang hidung die pon aku tak nmpak wey ! weyy jantan mne kau mnehilang haa ? dah 2 bulan aku tak jmpe kau tau ~ kawan2 aku sume dah jumpe kau tapi aku ?! hmmm , tak jumpe pon . kadang2 aku jeles ngan kawan2 aku :/  aku nak msuk 3J la ~ sbb 3J sebaris ngan kelas kau an ! hmm sumpah aku rindu kau weyhh ! klau tak dpat nk jmpe time skolah aku nk jmpe time koko , aku harap sngat2 latiha rumah sukan kite same . tapi ! hmm rumah sukan aku ngan bintang ari selase , rumah sukan kau ari rabu ngan kinabalu . hmm asal tak buat rumah tahan and ledang ari same jehh ? errr , tapi tak pe mybe kite boleh jumpe time kadet polis or netball/futsall kan :D hehe aku harap sngat2 mnggu dpan aku dpat jumpe kau , dari jauh pon tak pe la asl kan aku nampak muka kau :D

p/s :: aku rindu setengah mati kepadamu ~

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)