:D

hey hai hoi ! ari ni mcm biase arh bngun2 basuh muka terus hadap tv , lepas hadap tv baru hadap lappy . tadi dalam pkol 3 lebih aku ngan waty pegi rumah najwa nk tngok movie korea tapi kte org tngok movie HANTU BONCENG . dah abs tngk movie kte org lepak taman . najwa dating ngan laki die , kte org main ntball la :D dah penat main netball kte org ddok jap . pastu dah lame uh maziah and zai  plak dtang kte org lepak same2 . time tngah lepak drang cter pasal skolah drang , aku hanye diam and dengar jehh cter drang . sebab aku ngan najwa skolah sri permata drang skolah bandar sunway tapi time tuu najwa tak de . time drang tngah syok2 cter psal skolag tbe2 ade sorang budak bisu ni , aku tak tahu ape name die tapi org pnggil die along . tbe2 budak tu dtang kat maziah , die nak kacau maziah . maziah pon ape lagi die jerit kuat2 , yg umarul ngan kawan2 die dah gelak2 arh . kte org pon gelak arh tgok maziah jerit2 mcm org gila :D sumpah time tu klakar gile . budak tu kcau maziah smpai maziah nngis . HAHAHA maziah maziah ~ btw budak bisu tu mmang suke kcau pompuan ari tu die kcau waty pstu  waty lari then budak tu kjar waty .sampai kejar2 sumpah takot kot . pastu dah pkol 7 kte org balik la . aku balik ngan zai and maziah sbb kte satu blok . time otw nk balik tipe ade org pnggil "apek ! apek !" dlam hati aku , aku dah thu sape yg pnggil aku . sbb mamat tu jehh yg suke bg name sedap2 kat aku -.-' sape lagi klau bukan safwan a.ka ADIK . org suke pnggil die adik nth knape aku pon dah trikut pnggil die adik pdahal umo same . pastu aku jalan ngan die , die klau jmpe aku mesti nk ckp pasal farah . err aku tak pham la die uh farah dah tak suke die tak pyah la nk kjar2 die . time tu die marayu gle kat aku die nak farah balik . farah dah tak nak kat die and jngan harap aku nk bg kwan aku kat die sbb die suke game pmpuan . LAKI TAK GUNE mcm tu la , muka jehh handsome tapi hati tak handsome mcm muka die :/ pastu die ade cakap kat aku klau aku tak nak tolong die , die nak bocor kan rahsia aku . aku cakap la kat die , JANGAN !!! mse tu lagi skit jehh die nak bocor kan rahsia aku kat zai tapi aku tumbok tngan die and die tak jadi nk cakap . lepas aku tmbok die , die rapat2 ngan aku and mcm nk kiss aku . nasi baik aku cepat elak kalau tak free2 aku dpat kiss dri die . eee wekk :P dah la tak de mood nak cter dah ~ byebye :D esok nak skolah la :/ mcm tak caye jehh . 

p/s :: offline , kemas buku , gosok baju . 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)