SUNWAY PYRAMID

hye , ari ni aku hang ngan yana kat sunway pyramid . nk tngok cter OMBAK RINDU . kte org pegi berdua jehh . err yg lain jnji mcm ap jehh . last minit bru nk ckp tak dpat nk follow . hm saba je la  . dalam pkol 11 aku klua rmah nk pegi rmah yana . ble dah smpai pyramid HARUS LA masuk tandas dulu ;) hehe . mmang tandas la tempat pertama yg kte org akn snggah ble hang kat pyramid :D 

lepas pegi tandas . pegi wayang bli tiket . movie start pkol 2 and aku bli tiket pkol 12 . err lme kan nk tnggu pkol 2 . smentare nk tnggu pkol 2 . pegi shopping jap . tapi tak shopping ap2 pon just jlan2 tgok baju . bnyak baju lawa lawa and harge die pon lawa lawa . harga bju2 tu ad tiga angke . perrr tertelan air liur aku . kat kedai cendera mate ni ad teddy bear domo . besar la jgak . ap lagi snap2 la . hehe . dah asyik berjalan . tngok jam dah pkol 1 . singah kat jusco jap . beli gula2 and TISU . haha tu pnting takot meleleh plak . AHAHA

dah pkol 2 uh kte org msuk wayang . and movie pon start . ad satu part ni sedih gle and spatut nye ad org nngis , tapi ni tak dorang gelak ad la . mcm bodoh je an . ad mamat2 mcm ap jehh . karau jehh , movie bru nk start drang dah glak2 . err saba je la . bru nk ad feeling skit dah tak jdi sbb dorang gelak jehh . and yg paling lawak . salah satu dri pde budak tu ad yg ter kentot HAHA , mesti malu gle kan . huhu ~ klakar la awak ni . 
srius OMBAK RINDU mmang the best . sedih + klakar = so sweet . 

dah abs tngok wyang uh aku pegi jmpe akk angkat aku jap , and kte org jlan sme2 . dah lme uh akk aku kol die ckp die ad kat pyramid . so , aku pegi la jlan ngan kakak aku . btw , aku segan nk follow akk afiqah sbb tu la aku ikot kakak aku :) k tu jehh aku nk cter byebye

p/s :: jeles tngok drang . 

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)