kenangan :')


hey hai hoi ! aku tak thu la nak cter ape ari ni . tdi aku stalk fb org time tngah syok stalk , aku terbukak fb MUHAMAD JUNAIDI and terjumpe plak album time raye haji 2010 dulu . aku dpat idea ape aku nk story kat blog ari ni HEHEHE :D


dari kiri MAZIAH , DIANA , NAJWA  , WATY and ME :D time ni ari raye haji 2010 . WOW ! so makne nye time ni aku form 1 la kan and now aku dah nak masuk form 3 . HAHA tngok la sume muka mcm budak2 sikit XD . sikit jehh k ~ raye haji 2010 dulu kte org raye kat rumah mama . sumpah best uh (Y) sebab kte org raye ngan wana , kak yong , kak lin , nora , jue , udin , edy , alham , wan , amy , yop, ija and ramai ag la . 


with my ex UMARUL RIDHWAN a.k.a WAN , sumpak klakar an muka aku >< time ni aku tngah couple ngan die and time tu kebetulan plak kte org pakai baju same warne pink . aww aww sbenar nye kte org nk snap sme2 pakai bju warne pink uh tapi yg si wan bodoh sngat pegi balik rumah and tukar baju . hmm die ckp die dah lambat nk pegi keje . die keje ngan amy drang keje mcd . amy tu pakwe najwa time tu la tapi skrang die dah clash ngan amy and die couple ngan amin . aku pon dah clash ngan wan and skrang ni aku single . kat rumah mama dah jadi tempat tok kte org dating uh . mama sporting gle ~ tapi bukan aku ngan najwa jehh yg slalu date kat rumah mama ade ramai ag . nora aries , diana andry , udin ngan awek die aku tak thu name awek die and ramai ag la . 

Dulu rumah mama jadi mcm pangung wayang sbb kte org sume pegi rumah mama tngok cter JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK . sebenar nye aku tkot tngok cter tu tapi disbb an ade ramai org time tu aku brani kan diri tngok cter tu . btw cter tu tak de la seram sngat lawak ade la . hehehe XD and and yang paling sedih nye lepas aku clash ngan wan , and najwa clash ngan kte org sume dah tak macam dulu . kte org dah jarang lepak rumah mama , mama pon mcam dah lain ngan kte org . slalu nye klau kte org jmpe mama , mama akan sunyum or cubit kte org tapi skrang dah lain mama bwat muka garang plak . skrang ni mama dah dpat baby baru , aku nk pegi rumah mama nk tngok baby mama tapi aku tkot la ~ hmmm :( udin , edy , jue , kak yong , and wana sume nye dah sombong gle babi .  ble jumpe kte org jangan ckp senyum pandang kte org pon tak . errr :/

P/S :: sedih plak bile aku update mcm ni , bnyak perkare suka dan duka yg kte org lalui dulu :')

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)