3.12.2011

hey ! ari ni aku ad undangan kompang kat shah alam and desa hormat . aku kene pegi shah alam sbb sje nk jalan jauh :D KAKI JALAN seyyy . dlam kate aku waty and hairil kne ddok blakang . dah la aku kne ddok sblah hairil . errr saba je la . aku sruh dayah ddok blakang die tak nak , sruh yana pon taknak jgak .  last last ambik kau kat tmpat ddok tngah dayah and yana kne himpit ngan loqman . padan muka dah la loqman badan besar . yg si hairil ni plak mngedik jehh . die nk tdo tapi tkot tertdo kat bahu aku . HAHA bodoh la die tu . and and abang man sngaje je main kona kona sbb nk bg hairil rapat2 ngan aku and loqman rapat2 kat yana .  aku dah malu malu . si airil ni bleh plak die suke glak2 . aisshh saba je la . time main kona kona uh yana sempat ckp kat hairil "wey nad single , pegi la kat die" aisshhh BABI TAK BABI yana ni . aku nk jehh lempag die tapi tak bleh sbb tmpat ddok sempit so aku kene ddok diam jehhh . ble dah smpai kat shah alam aku baru perasan yg hairil pijak kain aku . mak ai sesedap rse je die nk pijak kain aku !

dah abs main kompang aku balik rumah tkar baju , tngok nada cinta jap pastu tnggu waty dtang rmah aku . then ble die dah smpai rmah aku kte org pegi cc jap . dlam pkol 5.30 aku lepak kl ngan najwa , nisa , dyah , waty and yana . pastu ternampak plak fana tngah jlan2 ngan moto die . aku pon ap ag text die and ajk die pegi merempit jap . aku klu dah dpat naik moto mmang tak la , fana bwak moto bpak laju nak terbang aku di buat nye. dah la time nk belok die tak break . risau je kne langgar . tapi nsib baik tak de pape yg berlaku . ble dah turun dri moto aku jalan pon dah tak btol SUMPAH klakar :DD 

time malam plak kte org kene main kat blok 10 at taman medan . aku mcm biasa arh kene ddok kat blakang jgak ngan ismiah and nani . menyirap kot ddok ngan ismiah , dah la sempit pastu tak reti ddok diam . mcm BABI je die uh . sume org mnyirap ngan die . time nk pegi sungkai lagi la die ddok sbelah abng man , abng man nk pandu and die tak reti ddok diam . errr tak thu la nk ckp ap kat minah tu . k back to the topic . dah smpai kat medan kte org lepak kat tepi kate . best gle kte org main teka teki . loqman snang je nk jawab soalan kte org and kte org ssuah sngat nk jawab soalan loqman . sumpah tak bleh nk lpe kan perkara tadi . semua ahli kompang join main teka teki kot . best sngat ! dah penat ber teka teki , aku yana and dayah pegi kdai jap nk beli air and lolipop . kte org jalan melenggang arh sbb aku ingat drang blom main ag . rupe2 nye drang dah start selawat . kelang kabun kte org lari . and time tu SUMPAH KELAKAR gle :DD hahaha malu siott >.< 

p/s :: THE BEST DAY EVER ^_^

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)