WUHOOOO ~

woiiii exam dah abs la ! bngge nye hidup aku ari ni . untuk thun ni exam dah selesai . but untuk thu dpan errr PMR kot . cm tak pcaye jehh aku dah nk msuk form3 . dah la bdan aku kecik . kecik kehh ? i mean pndek . pndek kehh ? HEHE what ever la . :DD

tdi exam paper math 1 and khb . khb bleh than lgi tpi math ya allah knape snang sngat ~ pcah kapale otak aku nk pkir sume tuhhh . gne calculate pon tak dpat jwapan . kimak jehh syamil ni , die bg jwapan kat org die ckp aku tiru plak . prangai die like a she bai u know ! paper khb start pkol 5.15 so ad mse lgi nk study . time nk study uh smbang2 jap ngan irra , wani , syamil , din , loqman , bibah , ghazi . otak aku jdi mereng ble lepak ngan drang . time aku nk minum air , air tertumpah kat kain aku . drang dah thu an kelemahan aku , aku tak bleh klu org pndai muka aku lme2 nnti aku malu terutama klu laki pndang errr bdoshhh mmang tak arh . time aku nk minum air loqman , din and syamil pndang muka aku mmang tak lahh abs basah kain aku :( krang sngaje an aku dushhh kang bru thu .

exam dah abs an sooo kte ENJOY ! esk pegi skolah anta buku teks . then ari sabtu cuti ari ahad RAYE :DDD . hari isnin tu cuti lagi , slase plak pegi karok ngan awek TERSAYANG . nk thu sape ? NAJWA , YANA , DAYAH .drang lahh awek aku . HEHE . nnti pegi skolah bleh bwak cam and phone ~ cuti skolah plak hang memanjang lahhh . 

btw btw spm dah nk dkat uhhh . good luck to my ex boyfieee ANGAH SHAFIQ and ADDY (boyfiee yana) do the best k :))

p/s :: klu cuti NAD MEMANG TAK BOLEH DDOK DIAM :))

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)