about me :)

pagi ni aku tak tahu nk cter psal ap . so aku cter tntang diri aku je k ;)


KELEBIHAN AKU ::
  hmmm , aku rse tak de papepon kelebihan aku . 
  aku ni emo skit 
  suke sngat kat binatang yg bername kucing ^^




KELEMAHAN AKU ::
  aku tkot sngat kat binatang yg bernama lipas . euwww ~
  aku takot skit dngan kegelapan . means mcm mlam2 aku on sorang2 semua lampu aku bkak :)
  k tu je la 




CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN :: (aku ni memilih sikit)
 SETIA (tu penting)
handsome or comel 
tak nak gelap sngat and tak nak la putih sangat 
 ada lesem pipit (teringin sngat)
 pandai jage hati aku 
tak nak la yang panas baran 
 sweet <3<3
 baik 
 tak hisap rokok (tapi aku slalu dpat bf yg suke isap rokok)


k tu jehh kot , memilih kan kan  ? HAHA . nak tahu tak . aku selalu dpat boyfiee yg tak sme dlam senarai kat ats ni hmmm :'( . tringin sngat nk  mcm dlam senarai . tapi tak ksah la ciri2 die ad dlam senarai ke tak asl kan die SETIA . tu lagi penting :)aku dah serik la asyk kene game ngan laki jehh . 




ehhh aku nk tnjuk pic some one la . nk tngok tak ? k , tngok bwah ni :-


♥ umarul idzham 
♥ 14 tahun 
♥ die stay dm 
♥ 23.3.1997 ♥ (tarikh befday die hampir sme ngan aku , die 23.3 aku 22.3)
♥ handsome tau die ni , mcam dafi tak muka die ? klu face to face ngan die mmang sebijik mcm dafi . BAIK PUNYE ~ :)
♥ dulu aku prnah suke kat mamat ni , geram uh tngok muka die >.< 

p/s :: nothing to say ;)









No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)