HUJAN ~

ptang tdi nk pegi karok ngan najwa , nisa , and wati . tpi tak bleh plak nk msuk karok sbb bwah 18 TAHUN TAK DI BENAR KAN MASUK ! sbelom ni aku msuk owk jehh . mmang la sbelom ni bos die tak de . tdi bos die ad . so tak bleh msuk la =.=

dah tak dpat pegi karok uh kte org lepak kat taman b3 . time tngah lpak uh cuaca mendung sngat . rse lain dri pde yg lain . gelap sbalh tempat jehh . then dah lme uh angin kuat gile . bdak bdak yg lepak kat taman b3 sume balik . angin kuat sngat smpai berdeba aku di buat nye . time kte org otw nk blik tbe2 hujan turun lebat sngat . nasib baik maziah ad , klu tak aku tak thu nk blik ngan spe . aku ngan maziah ddok jap kat kdai tepi jlan uh . ya allah ~ mmang tak ape ape . hujan lebat sngat and angin kuat gle . aku dah mngigil dah time tu maziah smpat lgi kol dayana . dah lme uh hujan cm dah redha skit . aku ngan maziah lari pegi b2 smbil pengang tngan . sweet kan ? hehe :DD

p/s :: time hujan tdi aku tkot sngat . tpi nsib baik tak de pape yg berlaku . fuhh ~

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)