2.10.12011

slesai sdah majlis akk aku ;) alhamdulillah  ~ nsib baik tak hujan . rmai gler org dtang . sdih gle ble besties aku tak dtang(najwa) , fazliana and hidayah dorang dtang kejap jehh sbb drang men kompang and ad ltihan kompang . sdih gle . tpi x pe . kwan2 aku yg sudi dtang majlis akk aku uh thanx bnyak2 k ;))

best gle dpat jmpe org tersayang :) SYAFIQ IZWAN <3 die comel uhhh . klu bleh aku tak k bg die blik tpi d sbb an kwan die mcm boring jehh tak de kwan die org pon blik :(  ksian glee kat drang sbb sesat , hahaha pkol 1 kluar rmah pkol 3 lbih bru smpai . hehehe .

NOW ! akk aku dah ad suami so mnggu dpan die ddok rmah suami die tok SLAME NYE kot , sdih glee la :( cause nnti aku tak de kwan nk gaduh and nk story2 . hmmm

p/s :: nk blaa la , sdihhh nk nngis ni , byebye .

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)