relax nad ~

erk , aku x thu nk ckp ap dahh psal bdak uh .
skali aku pndang mke capital F uh kan cm muaz . aku x ske arh . aku rse cm bnci plak kat die but , aku bkan bnci kat capital F but muaz yg aku bnci . aku x leh sme an muaz and capital F . capital F uh baik . erkkk  , if aku nmpak capital F msti aku ingat kat muaz and aku rse bnci glerrrrr . npe larh mke die seiras cm muaz !?
KNAPE ?! 

and one more thing , kan aku mnat kat capital F tpi aku rse capital F uh ingat kwan aku yg mnat kat die . cm ne nieyhhhhh !! klu larh capital F jtuh hati kat kwan aku , aku x thu larh nk bwat ap . yg pasti nye AKU TAK LEH TERIMA . but but , aku thu thu kwan aku bkan nye jnis KAWAN MAKAN KAWAN .   btw , capital F uh dh ad awekk . hm saba je larh an . biar arh die dh ad awek . and and i hope one day die thu aku yg mnat kat die BUKAN kwan aku .


p/s :: aku bkan nye nk mrah or tduh kwan aku , aku cme TERpkir jehh . for my friend yg trase ap yg aku tlis nieyh . aku mntak maaf  au (o,o)

byebye ;)

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)