DIPINGGIRKAN :'(

skarang nieyh aku rse slalu DIPINGGIRKAN . hm , aku tngok krang dh hppy ngan bdak uh smpai aku pown krang BUANG an . mngkin aku akn gnti tmpat bdak uh . mksud aku cm nnti krang plak yg akn BENCI kat aku cm ne krang BENCI bdak uh kan  ? kan ? hm krang nk BENCI aku bnci je larh . aku trime jehh .
najwa pown dh lain ble ckp ngan aku . die bwat cm uh mngkin ad stu sbb nieyh an . ( mlas nk bg thu )
mmang ad sbb pown an krang nk bnci aku , ye larh aku nieh an GEDIK , NGADE2 and bnyak ag larh .
ble blik skolah jehh msti aku x the mood . hm aku rse kcik ati ble tngok krang hppy ngan MINAH uh . if krang bce blog nieyh msti krang ckp dlm ati " sdar pown ! mmang aku bnci kat kau ! " kan ? kan ?

p/s : truskan larh PINGGIRKAN aku , terima kasih bnyak2 KAWAN :'(

No comments:

Post a Comment

Membebel la di sini :)